معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری:

شیعیان به برکت فرهنگ مقاومت اسلامی در دنیا عزت و احترام دارند  

معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری گفت: شیعیان در گوشه و کنار از جمله عراق و لبنان به برکت فرهنگ مقاومت اسلامی در دنیا عزت و احترام دارند.  
کد خبر: ۲۹۹۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ - 12July 2018
شیعیان به برکت فرهنگ مقاومت اسلامی در دنیا عزت و احترام دارند به گزارش دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محسن قمی» معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری ظهر امروز در مراسم بیست‌ و سومین یادواره ۱۴۹ شهید دو دانگه و سه شهید گمنام که در روستای پرا دو دانگه ساری برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره بیش از ۳۲۰ هزار شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ۱۴۹ شهید دو دانگه و ۴۰ شهید مدافع حرم مازندران، اظهار داشت: بزرگداشت یاد شهدا نخستین‌بار توسط حضرت فاطمه زهرا (س) و سپس توسط امام سجاد (ع) با تربت پدرش نماز رقم خورد که این کار پیام شهدا را به نسل‌ها منتقل می‌کند و تاریخ را زنده می‌کند‌.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر طنین شهادت از مرزهای ایران فراتر رفته و درنوردیده است، افزود: به یاد دارم حدود سه سال قبل اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز برگزار شد همه این شرکت‌کنندگان اصرار داشتند با رهبری دیدار کنند که پس از این دیدار، مقام معظم رهبری طبق سنت به دیدار با خانواده‌های شهدا رفتند که پس از سه دیدار در منزل سوم روحانی شهید حدود یک ساعت جلسه طول کشید.
 
معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری اضافه کرد: خانواده شهیدان باید افتخار کنند که پیام خون فرزندشان در گوشه و کنار دنیا به گوش می‌رسد و مکتب تشیع در حال گسترش است و شیعیان جهان در حال رشد هستند.
 
این مسئول با اشاره به اینکه امروز شاهد جمعیت‌های میلیونی شیعه در نیجریه و اندونزی هستیم، وقتی مادر سه شهید در نیجریه با رهبری دیدار کرد، گفت: من مایلم فرزند دیگرم شهید شود تا یک بار دیگر به دیدار رهبری بیایم.
 
قمی تصریح کرد: امروز همه به آغوش مکتب تشیع بازگشتند و شیعیان در گوشه و کنار از جمله عراق و لبنان به برکت فرهنگ مقاومت اسلامی در دنیا عزت و احترام دارند.
 
وی یادآور شد: امروز به برکت فرهنگ مقاومت بسیج مستضعفان انصارالله در یمن، دفاع وطنی در سوریه و حزب‌الله در لبنان فعالیت دارند که ترامپ و مزدوران دنیا از آن وحشت دارند.
 
معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند اتحاد ما مسلمانان را از بین ببرند با این تفکر که ما توانستیم لیبی و کره شمالی را تسخیر کنیم ایران را تسخیر می‌کنیم اما کور خواندند.
 
این مسئول با اعلام اینکه ملت ایران نشان داد اهل تسلیم شدن نیست، اظهار کرد: ایران نشان داده جنگ‌ طلب نیست و  نمی‌خواهد آغازگر درگیری باشد به این دلیل که سیاست بازدارندگی فعال است و باید قدرت خود را افزایش دهیم که دشمنان جرات توهم حمله به انقلاب اسلامی را نداشته باشند.
 
قمی بیان کرد: همه با وحدت کلمه با رشد علمی و نظامی باید در این زمینه اهتمام کنیم در حالی‌ که دشمنان تصور می‌کنند با بالا رفتن نرخ ارز و مشکلات اقتصادی می‌توانند خلأیی در اراده این ملت ایجاد کنند ولی ترامپ آدم ساده‌ای است باید بداند ما ۴۰ سال با توطئه‌ها مقابله کردیم.
 
وی افزود: ملت ایران شرایط سخت‌تر از این را پشت سر گذاشته و امریکا قدرت سابق را ندارد و باید بداند تمام نقشه‌هایش نقش بر آب می‌شود.
 
معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: انتخابات لبنان و عراق و مقاومت مردم یمن و موشک‌های بالستیک یمن همه نشان دهنده این است که فریاد شهیدان ما در گوش زمان پیچیده و فرهنگ ایستادگی و مقاومت؛ فرهنگی غالب است.
 
قمی با تاکید بر اینکه با تکیه بر راه شهیدان باید راهمان را ادامه دهیم، خاطر نشان کرد: درست است با مشکلاتی از جمله بیکاری جوانان، معضل مواد مخدر، طلاق، تعطیلی کارخانه‌ها و حاشیه‌ نشینی مواجه هستیم ولی این موارد مشکلاتی نیست که با همت و اراده نتوان حل کرد.
 
وی گفت: حل مشکلات ما در خارج و مذاکره با دیگران نیست بلکه همه ما باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار